lauantai 9. tammikuuta 2010

Uusia lankoja!!

Noniin. Aamulla hyppäsin junaan ja onnistuneesti saavuin Tampereelle kera äidin ja siskon. Äkkiä heitettiin mun tavarat asunnolle, ja sitten suuntasimme kaupungille. 
Suunnitelma oli siis kirkkaana mielessä - suoraan kohti Lankaideaa! Sieltä löytyikin sitten kierroksen ainoat ostettavat ja ne on osaltani tässä. 

Ihania kaikki. Kertakaikkiaan.




Suurimmat arteeni ovat tässä. Schoppel-Wollen Zauberball, väri Cafe Flair.
Nämä oli ihan suunniteltu ostos. Näitä olen himoinnut jo jonkin aikaa ja nyt ne on siis minun!




Ihanainen pallero on. Huivia todennäköisesti tiedossa. Niitä nyt on suunnitteilla useampikin, puikoillakin jo kaksi. Mutta olisikohan tässä projekti olympianeulontaan... 

Heräteostoksena mukaan tarttui Noroa, ja uskokaa tai älkää, se on ensimmäinen kerä laatuaan minulla. Värit on nyt tämän hetken buumin mukaiset: vihreää, ruskeaa ja sinistä. Enpä ole innokkaimpia sukkien neulojia, mutta näistä tulee niin herkut, ettei tarvitse laittaa äitiä asialle.  


 
 
Uudenvuoden luopaukseni siis pitää ainakin vielä, eli enpäs ostanut mitään, mitä minulla jo aikaisemmin on. Liekö tässä nyt kuitenkaan vielä rehentelemään tällä asialla, kun on tosiaan vasta se tammikuu x) 
Nyt entistä innokkaampana taas neuleiden kimppuun. Seuraavaksi varmaankin huiviprojektia esille. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti